Klacht: Pakket niet ontvangen

op 18 mei 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan, deze heb ik echter nooit ontvangen. Ik heb lucardi hier meerdere malen over gemaild, zij geven aan dat het pakket is afgeleverd. De handtekening die gezet is, is niet mijn handtekening en komt mij niet bekend voor. Dit heb ik hen ook aangegeven. Het pakket is bij zowel mijzelf als bij de buren nooit teruggevonden. Ik heb nu inmiddels meerdere incasso brieven ontvangen en lucardi blijft aangeven dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Inmiddels moet ik bijna 200 euro betalen voor iets dat nooit is aangekomen. En ze willen niet meewerken. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Gewenste Oplossing:

Als de openstaande acceptgiro, die inmiddels aan een incassobureau is overgedragen, wordt weggeboekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maxyme