Klacht: Pakket niet leveren en niet meer kunnen leveren voor actieprijs..

op 22 augustus 2016 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Ik heb vorige week maandag Noa 50 ml besteld in de aanbieding voor 26,95. Op de site staat volgende dag bezorgd. Direct daarna ontvang ik een mail waarin staat dat er vertraging is met 2 werkdagen. Een week later bel ik naar de klantenservice waar het pakketje blijft. Ik krijg terug dat het fout gegaan is hun systeem, postcode en plaatsnaam zijn blijkbaar omgedraaid waardoor DHL het niet kon leveren. Ik kan mijn bestelling niet opnieuw plaatsen voor dezelfde prijs volgens de leidinggevende op de achtergrond. Ik moet maar wachten op een nieuwe aanbieding. En dat terwijl dit een cadeautje is voor een verjaardag! Ik wil mijn geld direct terug, maar hier mag ik dan ook nog 14 dagen op wachten. Echt belachelijk, geen service dit!

Als ik dit product zo snel mogelijk ontvang voor dezelfde prijs als waarvoor ik het gekocht heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Donna2016