Klacht: Pakket niet in uitlevering, slechte service

Dinsdagochtend achter een pakket gebeld. Lag ik Groningen en de medewerker aan de lijn heeft een nieuw etiket geplakt. Woensdag wordt pakket bezorgd is beloofd.

Woensdag ochtend staat track op Utrecht en levering donderdag. Medewerker wil niks doen, en verteld me letterlijk wat op de track staat. Hoe kan een pakket van Groningen naar Utrecht gaan. Ze belt er niet achter aan en doet helemaal niks, behalve zich verschuilen achter: Ik kan verder niks doen. Je kan genoeg doen, je wilt het niet.

Ook niet de eerste keer dat er zulke problemen zijn met GLS Al eens eerder zelfs een pakket afgehaald uit Depot Groningen. Pakket is 6 dagen te laat en nog word er niks extra gedaan om te zorgen dat het pakket vandaag komt.

Als pakket vandaag geleverd wordt, anders niet.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MRJHBRS