Klacht: PAKKET NIET GELEVERD, GLS ZET ZELF HANDTEKENING

LiesbethJonker op 17 oktober 2017 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 11-10-2017 zou mijn pakket ondertekend zijn afgeleverd door GLS.
Ik was die dag speciaal thuis om het pakketje aan te kunnen nemen, maar heb niets ontvangen. Op internet stond anders vermeld..

Heb één keer eerder gehad dat de bezorger het pakketje bij ons in de ‘oud papier’ bak had gelegd. Mocht hij dat nu weer hebben gedaan, dan is de kans groot dat mijn pakketje dus gewoon met de vuilnisman is mee gegaan.

Dit is zonde van het pakket, zonde van mijn geld, zonde van de tijd en zonde voor uw bedrijf want het levert klachten op..

Als ik mijn pakketje aan de deur krijg afgeleverd, en dan ook zelf mijn handtekening zet.

Als er niemand thuis is, dat er dan op zijn minst een briefje door de bus gaat waar het pakketje zich bevindt...

Als het pakketje volgens de track en trace wordt bezorgd....

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door