Klacht: Pakket niet geleverd, en geen reactie.

op 06 juli 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Op 2juli heb ik 11 jurkjes besteld en betaald.
In de mail stond dat ik mn pakket kon volgen als ik inlogde op mn profiel. Maar daar staat niet eens iets bij bestellingen!
Nu 6juli heb ik al op verschillende manieren contact proberen te krijgen.
Via de mail via Messenger via fb. En op niks krijg ik gehoor!
Echt een slecht bedrijf! Niet klantvriendelijk zorg eens dat je gewoon antwoord op mails en berichten!!

1. Dat ik mijn pakket volledig ontvangen heb zonder kapotte artikelen!! En of dat er missen!

2. Dat ze eens fatsoenlijk contact opnemen met je en gewoon reageren op mails en berichten!!

Als je klanten wilt houden moet je het niet zo doen zoals ze het nu doen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

3 weken geleden - Hoi Agaat, je hebt je pakket in goede orde ontvangen toch? Vervelend dat je niet tevreden bent over ons. Dit betreuren wij ten zeerste. We hebben inmiddels uw retour ontvangen en daar hebben we een mail over verzonden. We horen daar graag antwoord op. Fijn weekend!

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Agaat93