Klacht: pakket niet geleverd

op 19 november 2016 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks dat middels track en trace werd aangegeven dat er geleverd zou worden is er gisteren geen pakket bezorgd. Ook is er geen briefje achtergelaten ondanks dat track & trace dit aangaf. de volgende dag zou weer bezorgd worden, maar ook vandaag is er niet bezorgd.

Gewenste Oplossing:

niet, bezorging zal worden uitgesteld tot volgende week, te laat voor waarvoor het bedoeld was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 01 december 2016 om 08:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte J. Mussche,

Uw klacht is in behandeling genomen en 21 November per mail beantwoord. In de mail is toelichting gegeven op de afhandeling van de procedure. Voor verdere informatie graag contact opnemen met de klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,

Medewerkster Quality
General Logistics Systems Netherlands B.V

Alle klachten die gemeld zijn door JMU84