Klacht: Pakket niet geleverd.

annemijnliedenbaum op 29 mei 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 29 mei 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste , Ik heb hier een klacht over gemeld bij het depot en verzocht om dit op te pakken met de chauffeur. Heel vervelend dat het zo is gelopen, mijn excuses daarvoor. Hopelijk kun je alsnog lekker genieten van je...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 29 mei 2015

Annemijn Liedenbaum meldt dat haar pakket op de afgesproken dag niet is geleverd, terwijl zij de hele dag op haar werk aanwezig was. De status van de levering gaf aan dat de geadresseerde niet thuis was, wat volgens haar niet klopt. Ze vraagt om een spoedige reactie van DHL.

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Mijn pakket zou vandaag geleverd worden. De status is zojuist (15.12) veranderd naar: “Geadresseerde was niet thuis”. Het afleveradres dat ik heb opgegeven is van mijn werk waar ik de hele dag al aanwezig ben.
Wat is er gebeurd? Graag ontvang ik zsm een reactie.

Met vriendelijke groet,

Annemijn Liedenbaum

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik alsnog het pakket vandaag ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste mevrouw , Ik zou graag voor u willen uitzoeken wat er precies gebeurd is. U heeft in de klantgegevens zo te zien uw huisadres opgegeven, waardoor ik de zending niet kan terugvinden op het adres. Wilt u mij de traceercode en de adresgegevens van uw werkadres doormailen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Desiree Webcare Advisor

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2015 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ,

Ik heb hier een klacht over gemeld bij het depot en verzocht om dit op te pakken met de chauffeur.

Heel vervelend dat het zo is gelopen, mijn excuses daarvoor. Hopelijk kun je alsnog lekker genieten van je bestelling in het weekend!

Met vriendelijke groet,

Desiree
Webcare Advisor

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM