Klacht: Pakket niet geleverd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mijn veronderstelling heeft GSL niet op tijd kunnen bezorgen door de drukte. Ik ga hier niet mee akkoord en wil over GSL een klacht indienen. Wij hebben afgelopen dinsdag op tijd een bestelling geplaatst wat voor ons een belangrijke gelegenheid is en ik het cadeau vandaag nodig zou hebben. Dit is nu door GSL verpest. Wij betalen extra kosten en gaan er daardoor vanuit dat onze levering op tijd aankomt. De mededeling ze hebben het druk heb ik geen boodschap aan dat moet de afdeling planning het beter regelen.

Gewenste Oplossing:

Excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Crossheart