Klacht: Pakket niet geleverd

op 10 september 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

29 augustus een bestelling geplaatst bij home24.nl wat geleverd zal worden door DPD. Eerste levering verliep niet goed, omdat niemand thuis was. Vervolgens heb ik een adreswijziging doorgegeven via de website wat op de brief stond. Keuring een mail ontvangen dat alles goed is gegaan. Vervolgens krijg ik HELEMAAL niks bezorgd! Na vele telefoon gesprekken, krijg ik te horen dat pakket wel degelijk is bezorgd op het juiste adres.

Wat dus niet zo is! Een van die personen heeft zo te zien ondertekend namens mij en pakket gezellig mee naar huis genomen! Wat een bezorgdienst! Dat wordt dus nooit meer bestellen bij home24 of een bedrijf waarvoor DPD de bezorging doet!

Wanneer ik alsnog mijn pakket ontvang of de kosten vergoed krijg! Zowel de kosten van mijn bestelling als de kosten voor uren aan de telefoon wachten!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

3 jaren geleden - We gaan dit in behandeling nemen en uitzoeken. Ik laat onze customer service met u contact opnemen. Ik heb uw melding op twitter ook gezien, dus daar hoeft u niet meer op te reageren. We hebben alle informatie die we nodig hebben. DPD Astrid

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:43 geantwoord

Beste Mithat,

Omdat mijn collega aan heeft gegeven dat onze Customer Service destijds met je contact op zou nemen en ik daarna geen reactie meer zie (excuses voor de late check) sluit ik nu deze melding.
Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door Mithat