Klacht: pakket niet geleverd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf vanochtend 8:00u stond mijn pakket op “bestel”. Mijn man heeft eerder vrij genomen om te wachten op het pakket. Helaas geen bezorger gezien Toen ik om 18:30 thuiskwam nog steeds geen pakket, pakket nog op “bestel” en klantenservice onbereikbaar
Nu staat er ineens om 19:05u ” aflevering” en om 19:25 “terugscan”. Hier is niemand aan de deur geweest klantenservice is dicht en als ik per email contact wil zoeken dan krijg ik een foutmelding.

Gewenste Oplossing:

Pakket volgens afspraak (vandaag) geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door svanstraaten