Klacht: Pakket niet bij zich hebben

op 01 juli 2019 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 25 juni zou mijn telefoon worden bezorgd door deze goede en betrouwbare bezorgservice maar er was iets fout gegaan bij de bezorging. de bezorger had het pakketje niet eens bij zich! er zou iets fout zijn gegaan bij het inscannen van het pakketje is wat ik te horen kreeg toen ik de reviva klantservice belde. mijn bezorging was magisch naar de volgende dag verplaats en de bezorger had nog wel mijn adress op zijn route staan maar vervolgens word ik door de bezorger de volgende dag gebeld dat hij er over een paar minuutjes mijn pakketje komt brengen. eenmaal een half uur later is hij nog nergens te bekennen dus ik bel de bezorger terug maar wordt opgehangen! dit doe ik nog 3 keer telkens met een kwartier ertussen waarin ik word opgehangen of hij laat zijn telefoon overgaan. dus ik bel de klantenservice weer om verhaal te halen en het blijkt dat de bezorger wel degelijk er binnen een paar minuutjes was geweest maar hij had WEER het pakketje niet bij zich dus heeft hij mij dus opgehangen zonder mij wat te vertellen dus toen ik aan de medewerker vroeg of hier dan nog een compensatie voor over staat probeerde hij het onderwerp te veranderen door te zeggen dat hij het deze keer goed ging uitzoeken en mij zou terugbellen als ze mijn pakketje gevonden hadden want die was blijkbaar kwijt? dus ze bellen terug weer rond kwart over 1 en vertellen mij dat ze mij dezelfde dag het niet meer kunnen bezorgen en ze er niks aan kunnen doen en een vergoeding in wat voor vorm dan ook is niet mogelijk. best belachelijk als je het mij vraagt. ik raad dan ook iedereen die van plan is deze bezorgservice de gebruiken het ten zeerste af en een ander betrouwbaarder alternatief te zoeken.

als ik vandaag nog mijn pakketje krijg en een passende vergoeding voor de tijd die ik hieraan kwijt ben geraakt door het wachten, zoeken en bellen.
Reviva is namelijk wettelijk verplicht om mij te compenseren omdat zij niet aan hun kant van de overeenkomst hebben voldaan en ook niet nadat zij al een tweede kans kregen om aan hun belofte te voldoen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 01 juli 2019 om 08:50 geantwoord

Beste meneer Blom,
Ik zie dat er via dit platform nog niet was gereageerd op uw klacht. Het is niet oké dat u niet bent geïnformeerd over het feit dat de koerier uw pakketje niet bij zich had op de eerste twee afspraken. Onze excuses hiervoor.
Het is goed mogelijk dat de koerier zelf ook pas op de hoogte was dat het pakketje niet mee was, terwijl hij onderweg was naar u.
Het kan kloppen dat de koerier u inderdaad wegdrukt. Op het moment dat hij achter het stuur zat, was hij misschien niet in de mogelijkheid zijn telefoon aan te nemen. De koerier is helaas ook niet verplicht om telefoontjes van klanten aan te nemen, maar u had wel door ons gebeld moeten worden. Het is niet de bedoeling dat u er zelf zoveel moeite voor moet doen, terwijl de fout aan onze kant ligt. Onze excuses hiervoor.
Inmiddels is het pakket afgeleverd zie ik. Hopelijk zonder strubbelingen. Nogmaals onze excuses.
Klantenservice Reviva ^LA

Alle klachten die gemeld zijn door floris54321