Klacht: Pakket niet bezorgd op 10 oktober

klagerac7e2d46 op 12 oktober 2026 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf UPS
Status Open
Datum 12 oktober 2026

Op 10 oktober ontving de klant een melding van UPS dat zijn pakket bezorgd zou zijn, maar het pakket is nooit aangekomen. De klant ervaart problemen met het contact leggen met UPS, wat de frustratie vergroot. Gezien de hoge verzendkosten verlangt de klant duidelijkheid over de locatie van het pakket en eist dat het terugkomt.

Mijn Klacht:

Op 10 oktober om 15:43 uur ontving ik een melding dat mijn pakket bezorgd zou zijn, maar ik heb het pakket nooit ontvangen. Het is erg moeilijk geweest om contact te leggen met UPS, wat de situatie alleen maar frustrerender maakt. Aangezien ik veel heb betaald voor de verzending, wil ik graag weten waar mijn pakket is en eisen dat het terugkomt.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om een terugbezorging van mijn pakket.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over UPS

Reactie van de melder van de klacht klagerac7e2d46

2 dagen geleden - 1ZH9R5396825720017 Dat is mijn pakket tracking nummer waar is mijn pakket

Reactie van de melder van de klacht klagerac7e2d46

2 dagen geleden - 1ZH9R5396825720017 Dat is mijn tracking nummer waar is mijn pakket

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM