Klacht: Pakket niet bezorgd maar wel door iemand anders onder mijn naam afgetekend

Via track & trace zag ik dat het pakket bij mij thuis bezorgd was maar ik heb niemand gezien.
In de handtekening herkende ik wel mijn naam maar die was absoluut niet van mij!
Ik ben niet enkel bestolen, ‘ze’ vervalsen ook nog eens mijn handtekening.
Enkele dagen geleden heb dit GLS gemeld via hun antwoordformulier maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.
Ik heb dit ook gemeld bij de verkoper en die antwoordde dat ze bij GLS zouden informeren.

dat ik alsnog mijn pakket krijg of dat men mij de waarde van het pakket terugbetaald

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kris Gijsemans