Mijn Klacht:
Wederom een pakket verstuurd via PostNL niet ontvangen. PostNL deed gisteren niet eens moeite om het pakket, wat de service is, op bestemming te bezorgen. Gaat om 3STXKC15172218.
Nee, ze brengen het direct naar een PostNL punt zodat ik het daar kan ophalen. Kost me dan wel EXTRA moeite EN geld (regio taxi) om het probleem van PostNL op te lossen.
Pakket had gewoon bezorgd moeten worden gisteren, wel de andere twee pakketten via PostNL ontvangen, zelfde bezorgadres en bezorgtijd! Echt een kneus bedrijf PostNL!!!
Gewenste Oplossing:
SERVICE VAN POSTNL AANZIENLIJK VERBETEREN!!! DOE GEWOON JE WERK CONFORM OPDRACHT!

