Klacht: Pakket niet bezorgd

op 02 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Op 18 augustus kreeg ik van Koopjedeal de melding dat mijn pakket gereed stond om aan PostNL te worden overgedragen. Van PostNL kreeg ik de melding dat het pakket was aangemeld en dat, zodra het was ontvangen, het de volgende dag bezorgd zou worden. Dat is tot op heden niet gebeurd.
Verschillende malen Koopjedeal gemaild en met de chat gemeld dat het pakket niet aangekomen is. Koopjedeal heeft 2x beloofd een pakketonderzoek te doen, maar er verandert niets aan de situatie. Woensdag gemaand om opnieuw mijn spullen te leveren anders zou ik de publiciteit zoeken, Geen reactie.

Zodra mijn bestelling, te weten: oordopjes Iphone en overzetbril (bruin) is geleverd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ruud van Ast

4 maanden geleden - Koopjedeal heeft positief gereageerd op mijn klacht. Zie "Hartelijk dank voor uw bericht. Ten eerste excuses voor de late reactie. Helaas hebben wij moeten constateren dat de bestelling bij PostNL zoek is geraakt, echter mag u hier niet de dupe van worden. Wij hebben een nieuwe bestelling voor u aangemaakt. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 07 september 2016 om 21:17 geantwoord

Beste Ruud,

Fijn om te horen dat het opgelost is.
Ik wens u een fijne voortzetting van uw dag! :-)

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanager
Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Reactie van de melder van de klacht Ruud van Ast

4 maanden geleden - Zoals ik al meldde, het is prima opgelost door Koopjedeal.nl. Einde bericht/klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud van Ast