Klacht: Pakket niet bezorgd

op 06 augustus 2016 over Adidas in de categorie Sportmerken

Nu al twee opeenvolgende keren problemen met het bezorgen van een bestelling. Er vindt geen afleverpoging plaats, bezorger komt niet een aan de deur en laat ook geen briefje achter zoals geclaimd wordt.

Eerste keer werd pakket bij een afhaalpunt achtergelaten waar ik pas achter kwam nadat ik alle buren benaderd had en uiteindelijk maar de klantenservice van Adidas gebeld heb.

Nu zie ik het busje van de bezorgdienst aan komen rijden, direct weer doorrijden en dan krijgt dit de status “niet succesvolle afleverpoging” mee. En daar betaal je als consument dan ook nog eens € 4,95 voor….

Vreemd ook dat Adidas mij verzoekt om zelf DPD te bellen om het pakketje, dat nu in een sorteercentrum ligt tot na het weekend, weer op een transport te krijgen. Ik koop bij Adidas en zij zouden dan ook maar het contact met de transporteur moeten hebben als een levering niet goed gaat. Zeker als de bezorger een “lastig” leveradres maar direct weer doorrijdt.

Ik zou het reëel vinden als Adidas regelt dat pakket alsnog maandag of dinsdag bezorgd wordt en er restitutie van de bezorgkosten plaatsvindt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel2909