Klacht: pakket niet aangekomen online staat dt ie afgeleverd is

op 07 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik verwachtte gisteren een pakket online staat dat ie afgeleverd zou zijn maar dat is niet zo. DPD is een ramp en nog erger dan post .nl waar ook al niets werkt.
ik heb bij mijn bestelling veel geld moeten betalen, zodat mijn pakket gewoon op vrijdag wordt bezorgd. Ook moest ik vrij nemen zo dat iemand thuis is wat ik niet erg vond maar ja nu kijk ik vandaag waar mijn bestelling blijft en ja hoor,,, op de site van DPD staat dat het pakket is uitgeleverd tegen 11:33 uur dat is heel knap want om deze tijd heb ik ook een pakje van DHL aangenomen en DPD was er niet.
Ik wilde de klantenservice bellen, daar hebben hen ook al geen service want die zijn alleen op tijden te bereiken waar men zelf ook werkt en niet kan bellen.. Wat ik op de site heb gelezen wordt bij DPD ook niet op zaterdag uitgeleverd dus ik zit nog tot maandag in onzekerheid waar mijn pakket is en of het nog komt. . Echt schandalig dat bedrijg

Als het in dit land eindelijk eens zo zou werken hoe het hoort en ik mijn pakje op tijd heb, mijn onbetaalde vrije dag wordt betaald die ik vrij moest nemen en hen weer eens niet zijn op komen dagen!

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 10 maart 2020 om 10:00 geantwoord