Klacht: Pakket niet aangeboden

Marjo1974 op 20 september 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag 17-9 zou er een pakket bezorgd worden tussen 12.15 en 16.15 uur , ben de hele middag thuis geweest er zelfs vrij voor genomen en kom erachter dat het pakket zo wie zo niet binnen de tijd bezorgd was en nog erger dat zij niet thuis hebben aangetroffen . Ik werk nm.zelf bij post nl en weet hoe frustrerend het is als iemand niet thuis is als ie wat besteld maar dit slaat echt nergens op dat het pakket gewoon is ingescand als niet thuis terwijl ik thuis ben . Maar goed nu wordt het pakket vandaag weer aangeboden en hoop dat het nu wel goed en correct word afgeleverd want die bezorgkosten betaal ik niet voor niets en het gaat om zendingsnummer :1zwv95896890996789

Dat ik mijn pakket vandaag nog geleverd krijg en dat ze goed lezen om intercom te activeren

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 20 september 2021 om 15:11 geantwoord

Beste Martin,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat u niet de service heeft ervaren die we graag zouden bieden. Ons excuses hiervoor.
We bedanken u dit kenbaar aan ons te hebben gemaakt en zullen dit intern bespreken en verbeteren waar mogelijk.

Naar mijn gegevens is het pakket uit voor levering en zult u het vandaag ontvangen voor 19.00 uur.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Marjo1974

Heeft op 20 september 2021 om 16:31 geantwoord

Nou kijk op status pakket staat afgeleverd voor de voordeur dus wederom niet aangebeld ik loop naar mijn voordeur ik woon nakijken 8 hoog niks dus ga naar beneden wat zie ik tot mijn grote verbazing in de centrale hal staan 2 pakketten 1 van mij en 1 van huisnummer 11 wat heel niet bestaat dat moet nummer 110 zijn dus chauffeur heeft ze gewoon neergezet en iedereen had deze pakketten zo mee kunnen nemen ik weet niet of dit de gang van zaken zijn maar ik zal de afzender hierover inlichten om maar andere vervoerder te nenen die hun pakketten wel naar behoren afleveren maar sevice die jullie moeten geven is ver beneden pijl.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjo1974