Klacht: Pakket kwijtgeraakt

op 19 oktober 2016 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket met canvas en foto’s is kwijt. De doos met de canvassen/fotoboeken en foto’s is los geraakt van de doos met het ophangssysteem. Alleen het ophangssysteem is afgeleverd, gezien op deze doos de adresgegevens staan. De andere doos heeft geen adresgegevens en is zoek.
Gezien het persoonlijke karakter van de bestelling vind ik dit uiteraard op zijn minst gezegd niet prettig.
Ik vraag me af waarom mijn bestelling niet meer te traceren is en voor altijd zoek lijkt te zijn en mogelijk zelfs al vernietigd is. Deze bestelling had veel waarde voor mij!

Ik ben tevreden als mijn bestelling weer boven water komt. Als GLS dus kijkt tussen de dozen zonder adres en voor ze ze vernietigd even opent en kijkt of er een doos is met twee canvassen van 40x40, een aantal losse foto's en een tweetal kleine fotoboekjes.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door C. de Bont