Klacht: Pakket kwijt, geen service!

op 06 september 2018 over Sans-online.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Anderhalve week geleden een aantal dingen via sans besteld.. Op tijd zodat het pakket de volgende dag in huis zou zijn. Vervolgens geen pakket. Die dag kreeg ik een track en trace code welke onvindbaar is en geen pakket aan hangt. 2 dagen later gebeld. Ze gaan een onderzoek starten. Na weer 2 dagen plus een weekend te hebben gewacht heb ik dhl zelf ook gebeld. Zij kunnen noch op de code nog op postcode huisnummer een pakket vinden. Daarop besloten sans online weer te bellen. Hierop krijg ik een ontzettend kattige en arrogante reactie dat dhl dat toch niet zegt tegen een ontvanger van een pakket. Tot op heden nog niets vernomen.

Gewenste Oplossing:

Of ze sturen de bestelde kleding opnieuw. Het is niet mijn probleem dat het pakket kwijt is. Of mijn geld terug. Ik wil op de hoogte gehouden worden wellicht enige compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sans-online.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Eva S