Klacht: Pakket kwijt

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een grote pakket( 1 meter hoog bij 40 cm breed) via gls gestuurd helaas heeft gls het pakket kwijt geraakt zeggen ze. Ze hebben de pakket opgehaald bij de ophaal punt en daarna is de pakket kwijt. De totale waarde van de pakket was 2000€ En na 3 maanden onderzoek willen ze maximaal 450€ vergoeden. Naar mij mening is gls hiervoor 100% verantwoordelijk want de pakket is veel te groot om kwijt te raken daarom ben ik van mening dat pakket gewoon gestolen is Door gls of zijn medewerkers en ze moeten hun verantwoordelijkheid nemen en mij de schade bedrag geheel te betalen want ik wacht al 3 maanden op een goede oplossing.

Gewenste Oplossing:

Als ik de schade bedrag geheel terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 30 augustus 2017 om 10:46 geantwoord

Nee ze hebben mij klacht niet opgelost en ze komen weer met onzin dat het niet aan hun te verwijten dat de pakket gestolen is door iemand bij hun. Ik zou nooit een pakket opsturen via gls.

Alle klachten die gemeld zijn door Arrigo lederwaren