Klacht: Pakket kwijt

op 04 augustus 2017 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik was niet thuis toen de bezorger langs was gekomen, vervolgens had de bezorger het pakketje namens mij getekend en heeft hij aangegeven dat ik het heb geaccepteerd, waar dus helemaal niets van klopt. Heb GLS hierover gebeld en zij weten niet waar het pakketje is (waarom zij niet gewoon aan de chauffeur kunnen vragen wat hij met het pakketje gedaan heeft is mij de vraag). Twee weken zijn inmiddels voorbij, zij gaven reeds aan dat de verzender het verder namens mij moet afhandelen (nou heb ik weer de pech dat zij ook geen ene initiatief tonen om mij te helpen). Toch maar zelf weer gebeld… zij gaven aan dat de verzender een schadeclaim moeten indienen en dat zij gestopt zijn met het zoeken naar mijn pakket. Tegen de verzender zeiden ze vervolgens dat de schadeclaim nog niet in behandeling kan worden genomen omdat zij nog naar het pakketje zoeken (terwijl ze eerder aangaven dat zij daarmee gestopt zijn!?). Nu is het probleem dat GLS verantwoordelijk is en ik pas mijn geld van de verzender terug kan krijgen als zij het van GLS vergoed krijgen.

Als het pakketje volledig wordt vergoed door GLS.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 03 september 2017 om 23:13 geantwoord

Wanneer krijg ik informatie over de behandeling van de schadeclaim... Ik hoor helemaal niets meer namelijk en heb mijn geld na meer dan 2 maanden nog steeds niet terug!!

Alle klachten die gemeld zijn door dhrbk