Klacht: Pakket komt niet aan

Maandag bestelling met de garantie dat het pakket dinsdag binnen zou zijn. Dinsdag geen pakket binnen (terwijl het maandag al bij Gls was aangeboden). Contact gehad. Pakket zou woensdag komen. Woensdag werd ik gebeld door Gls met de melding dat het pakket ook woensdag niet zou komen. Er was dinsdag een storing geweest bij hert depot in Rotterdam en daardoor had alles vertraging. Ze belde mij om te vragen wanneer het pakket geleverd kon worden. Met haar afgesproken dat het vandaag geleverd kon worden. Speciaal voor thuisgebleven. Track en trace gaf aan dat het pakket nu in Utrecht stond. Vanmiddag gebeld naar Gls. Ze gingen het uitzoeken. 2,5 Uur later werd ik gebeld. Het pakket stond nog in Rotterdam (in haar track en trace???) en mijn track en trace gaf Utrecht aan. Ze had een nieuwe melding gedaan om morgen het pakket af te leveren maar kon niet de garantie geven dat het morgen ook echt afgeleverd zou worden. Slecht, heel slecht dit van Gls!

Ik wil zo snel mogelijk ons pakket afgeleverd hebben bij ons thuis

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 07 september 2018 om 11:33 geantwoord

Geachte mevrouw van Wijk,

Deze klacht is 24 AUG 2018 per mail aan u beantwoord.

Er is toelichting gegeven op de afhandeling van de procedure en voor verdere informatie graag contact opnemen met de klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,

Medewerkster Central Services