Klacht: Pakket komt in drievoud en wacht al 30 dagen op pakket

op 23 mei 2020 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Goedemorgen,

Ik begrijp dat het druk is deze tijd en de Zara veel werkzaamheden heeft.
Echter wil een klacht indienen.

23-4 heb ik een bestelling van ongeveer 225 euro geplaatst en meteen betaald.
Mijn pakket wordt in 3 pakketten verstuurd.

1 pakket op 1-5 (3 items in)
1 pakket op iets erna die kon ik niet volgen online (1 item in)

En het laatste pakket met de meeste items, plus cadeautjes voor iemand anders. Wordt elke keer een mail gestuurd dat er dingen aan mijn pakket gewijzigd is en er wordt dan elke keer een item vanaf gehaald.

Nog steeds geen volg mailtje hoe en wanneer het Laatste en grootste pakket komt. Plus ik heb maar tot 28-5 om alles retour te sturen en de andere pakketjes moeten bij de laatste pakket retour gestuurd worden omdat er hier geen retour formulier bij zit.

Ik ben nu al 1 maand op mijn spullen aan het wachten. Heb alles al vooruit betaald en het retour geld komt dan dus ook veel later terug.
Elke keer worden er ook items dus vanaf gehaald en de cadeautjes had ik dus ook niet in huis.

Ik vind het een kwalijke zaak en ZARA moet geen 5-7 werkdagen beloven als ik al een maand wacht.

Na wat belletjes en whatsapp berichten heb ik nog steeds geen duidelijkheid.

Ik ben zeer ontevreden.

Als ik al mijn kleding items heb, mijn retour termijn verlengt wordt en misschien een cadeaubon voor al dat wachten en de valse beloftes.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadjaa