Klacht: Pakket informatie, beantwoorden geen tel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 07 september 2018 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Deze klacht is 5 SEPT 2018 per mail aan u beantwoord.

Er is toelichting gegeven op de afhandeling van de procedure en u gaf aan dat de klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
met vriendelijke groet,

Medewerkster Central Services
General Logistics Systems Netherlands B.V

Alle klachten die gemeld zijn door toenennubreda@gmail.com