Klacht: Pakket geleverd maar niet bij mij en geen briefje in mijn bus waar dan wel.

op 21 december 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er staat dat mijn pakket geleverd is en getekend met een naam die op mijn naam lijkt, maar fout geschreven. Maar ik heb niets en er zit geen briefje in mijn bus waar die dan wel geleverd is.
Na bellen zeggen ze mijn adres, naar doorbellen met de chauffeur is het dan op nr 46 geleverd zeggen ze, terwijl ik op 52 woon. Ik ken mijn buren goed dus daar kan altijd een pakket gebracht worden, maar de rest niet. Duur pakket en dikke stress heb ik ervan. 46 Is niet thuis dus ik zit nu de hele tijd in de stress te wachten. De chauffeur schijnt gezegd te hebben dat zij zeiden dat ze praktisch familie waren, maar ik ken ze niet eens!!
Ik wacht nu op de chauffeur voor meer uitleg, maar mijn dag en avond is verpest! En ik moest studeren maar dat lukt niet omdat ik me nu niet meer kan concentreren, zodat ik tijdens de feestdagen nu moet studeren.

Voortaan niet meer naar anderen dan mijn naaste buren leveren! Want anders lok je oplichting uit.
Ik heb zelf 8 jaar bij de politie gewerkt en weet dat je mensen zo uitlokt om oplichting te plegen.
En nooit vergeten een briefje in de bus te doen waar je het pakket dan geleverd hebt!!!!
Dit is namelijk niet de eerste keer dat ik een briefje mis in mijn brievenbus, gelukkig was het toen bij mijn buurvrouw nr 54, zij is mijn tante dus kwam het zelf brengen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:59 geantwoord