Klacht: Pakket ergens anders afgeleverd

op 28 juni 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag kreeg ik bericht dat mijn pakket dinsdag bezorgd zou worden. Dit heb ik gewijzigd in woensdag omdat er dinsdag niemand zou zijn. Dinsdag ontvang ik echter een e-mail dat mijn pakket toch al bezorgd was. Vreemd. Eenmaal thuis aangekomen geen brievenbus briefje met afleveradres. Via traceercode stond als ontvanger ‘DOK’ en bij handtekening ‘SYNCH’. Gaan bellen: de klantenservice vertelde me dat het aan de andere kant van mijn woonplaats bezorgd was en dat dit een UPS magazijn is. Of ik het daar op kon halen. Ik vertelde dat dit 15km rijden was. Toen werd aangeboden dat het vrijdag (vandaag) opnieuw zou worden aangeboden door UPS. Akkoord mee gegaan. Via de traceercode zou ik het pakket weer kunnen volgen. Daar verscheen echter geen update dus vandaag weer gaan bellen. Erg onvriendelijk en niet meewerkend te woord gestaan. Het pakket lag volgens deze UPS collega niet in een magazijn maar was ‘gewoon verkeerd bezorgd’. Ik moest maar via de website een bericht sturen en dan kon UPS een onderzoek instellen. Ik zei dat dit de omgekeerde wereld is en dat de verzender UPS op dit moment al in gebreke is en dat ik als koper geen klant ben van UPS. Met een manager mocht ik niet spreken en er was ook geen andere oplossing terwijl meneer al kon zien dat het product verkeerd geleverd was. Bovendien gaat het om een duur product en heb ik al betaald en gaat de verkoper er vanuit dat ik mijn product ook ontvangen heb! Ik wens per direct oplossing van het probleem en mijn product alsnog geleverd.

Als mijn product alsnog geleverd wordt binnen 7 dagen. Met excuses van UPS

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Sofie7891

1 maand geleden - 1ZAF29616837485879

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 28 juni 2021 om 11:59 geantwoord

Beste Sofie,

Bedankt voor uw bericht.

Ik kan me goed voorstellen dat u graag wilt weten waarom u het pakket nog niet hebt.

Volgens mijn gegevens is er al een onderzoek gestart naar de zending.
We verwachten na start van het onderzoek binnen uiterlijk 15 werkdagen de uitslag met de zender te kunnen delen.
Omdat uitslagen van het onderzoek enkel met de verzender worden gedeeld,
wil ik u vragen om met hen contact op te nemen wanneer u op de hoogte wilt blijven.

Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Ons excuses voor het ongemak.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands