Klacht: Pakket direct afgeleverd bij UPS Accespoint

op 05 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week bericht ontvangen dat mijn pakket vandaag 5-2 aan het EIND van de middag afgeleverd zou worden. Nu blijkt pakketbezorger al om 12:45 aan de deur te zijn geweest en tref ik een briefje in de bus dat mijn pakket is afgeleverd bij een UPS accespoint.

1. Bezorger was er begin middag i.p.v. eind v.d. middag.
2. Ik vind het belachelijk dat de bezorger zelf de keuze maakt om het pakket af te leveren bij een UPS accespoint, en niet een poging tijdens volgende werkdag doet (waarbij ik zelf nog de keuze heb om een verzoek tot wijziging aan te geven).

Ik wil mijn klacht kwijt, en hoop dat UPS begrijpt dat dit geen normale gang van zaken is. Zowel dan weet ik in ieder geval dat ik de volgende keer niets meer via UPS laat leveren.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 06 februari 2018 om 08:34 geantwoord

Goedemorgen,

Kijkende naar de Service die is gebruikt, zou het pakket in de middag bij u worden aangeboden. Deze informatie zou u ook hebben gekregen als u navraag had gedaan bij onze Klantenservice.

Om u in staat te stellen het pakket nog dezelfde dag in uw bezit te krijgen is het pakket geleverd bij een UPS Access Point.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door JSchal