Klacht: Pakket blijft schipperen tussen Engeland Nederland

op 01 september 2018 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Ik wacht op een pakket uit Polen.
Als ik de tracking nummer volg is het pakket opgepikt in Polen.
Naar de hub in Duitsland, naar de hub in Nederland, naar de hub in Engeland, wederom de hub in Nederland, en nu weer terug naar Engeland. Dit pakket heeft eindbestemming Nederland. Ik wacht er al ruim een week langer op dan normaal. En zie het continu schipperen tussen Nederland Engeland. Volgens mij klopt er iets niet. Jullie zijn via de telefoon niet te bereiken, dus ik kan geen instructies geven of vragen stellen. Kunt u dit voor mij oplossen en het liefst zo snel mogelijk? Ik wacht op die spulllen.

62898984072 Dit is mijn tracking nummer

Als het pakket geleverd word

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 07 september 2018 om 11:35 geantwoord

Geachte heer Kruitwagen,

Deze klacht is 5 SEPT 2018 per mail aan u beantwoord.

Er is toelichting gegeven op de afhandeling van de procedure en voor verdere informatie graag contact opnemen met de klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,
Medewerkster Central Services
General Logistics Systems Netherlands B.V

Alle klachten die gemeld zijn door Kruitw