Klacht: Pakket bezorging

op 28 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waardeloos bedrijf vanaf dag 1 verkeerd geïnformeerd en pakket na poging 3 nog steeds niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik me pakket in huis heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 28 mei 2021 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wesley,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.
Kunt u ons de tracking nummer van het pakket sturen?
Dan kunnen we de zending inzien.

Graag horen we van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Heeft op 30 mei 2021 om 00:07 geantwoord

1ZAF29616829807689 Dit is het tracking nr en zoals ik al aangaf ik wil het pakket thuis ontvangen dat zie ik als een oplossing !

Alle klachten die gemeld zijn door Wsep