Klacht: Pakket bezorgd bij Buren

op 25 september 2016 over GLS in de categorie Logistiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 september heeft GLS een pakket geleverd bij de ‘buren’. Met de buren bedoel ik een portiek verder. In de afleverbrief staat vermeld dat er geleverd is op nr 12 bij ene robert.

Er zijn vier nummers 12, namelijk 12a 12b 12c 12d. Toen ik belde om na te vragen bij welke nummer 12 er geleverd is, werd er gereageerd met ‘ dan moet je aanbellen bij alle vier’.

Alles behalve klantvriendelijk en belachelijk dat er een portiek verder geleverd wordt op een willekeurig nummer!

Gewenste Oplossing:

GLS dient aan te geven bij welk nummer zij geleverd hebben en dienen schriftelijk aan te geven wat de reden is dat een bezorger nota bene een portiek verder bezorgd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GLS over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door geraldj