Klacht: Pakket aangenomen door iemand anders, en gestolen

alaudthelabel op 31 oktober 2017 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week vrijdag heb ik voor mijn bedrijf Alaud the label een nieuwe levering besteld bij Yehwang products, met totale inkoopwaarde van €288,95 (Geschatte verkoopwaarde van ± €1000). Dit pakket is via GLS verzonden en maandag aangeboden bij het kantoorgebouw waar mijn bedrijf zich bevindt. Om 10:59 is er getekend door een persoon genaamd Visser. Dit is te achterhalen via de track en trace code. Ik zelf ben op maandag niet aanwezig geweest in het kantoorgebouw. Vandaag ben ik op kantoor aangekomen en het pakket blijkt niet op kantoor aanwezig te zijn. Alle 4 de verdiepingen ben ik langs gegaan om te vragen naar iemand genaamd Visser. Op geen een van de verdiepingen werkt iemand met de achternaam Visser. Het lijkt er dus sterk op dat iemand heeft gelogen over zijn identiteit, en vervolgens het pakket heeft meegenomen. Daarnaast vraag ik mij sterk af hoe het in godsnaam mogelijk is dat een pakket voor Laure Dirven Alaud the label, zomaar getekend en in ontvangst genomen kan worden door iemand anders… Ik heb contact gehad met de Huisbaas van het kantoorpand, hij heeft met iedereen binnen het pand contact opgenomen. Niemand genaamd Visser is bekend. Ook met GLS is contact opgenomen via Yehwang (Lisanne Kamp) en zij heeft te horen gekregen dat de bezorger het pakket heeft afgegeven op de begane grond. Waarna het volgens hem meteen weer is opgehaald door iemand anders. Ik zelf ben de hele dag maandag niet aanwezig geweest, verder ook niemand van mijn bedrijf. Ik run dit namelijk alleen.

Wanneer de levering opnieuw wordt geleverd, of ik het geld terug krijg.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door