Klacht: Pakje zoek onterechte email dat ik niet thuis was

op 12 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op12-3-2020 track en trace code ontvangen voor pakketnr. 05368800588133. pakket zou 12-3-2020 tussen 14.18 uur en 15.18 uur bezorg worden. Chauffeur is gekomen kon pakket niet vinden. Heb zelf geholpen met zoeken. Chauffeur zei heb het pakket niet. komt misschien met andere bus. Waar ik kwaad om bent krijg dan een email: Jammer dat je er niet was??? Wat Ik er niet was. heb de Chaufeur geholpen met zoeken. Pakket nu naar dichtsbijzijnde Pick up Parcel shop. Hoe kan dat nu hij had het pakket toch niet bij zich. Fouten kunnen gemaakt worden, maar dat ik dan een pakket moet ophalen, wat de chauffeur niet eens had op een Pick up Parcel shop. Er zaten diabetes artikelen in. Kan mij niet testen. Bovendien het mailtje dat ik er niet was is Nep-nieuws
Wat gaat er nu gebeuren
E.P. Seijdel
Johan Buizaustraat 7
7558LG Hengelo
[email protected]
mob.: 0622241392

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakket met diabetes artikelen van Pazzox geleverd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 maart 2020 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 15 maart 2020 om 21:30 geantwoord

Laat ik de wijste zijn

Alle klachten die gemeld zijn door E.P Seijdel