Klacht: Pakje zoek geraakt

op 02 februari 2018 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen woensdag zou er een pakje bij mij geleverd worden, volgens de track en trace is het ook afgegeven. Maar bij thuiskomst geen pakje en geen briefje waar het bezorgd is. Telefonisch contact gehad met GLS zij gaven aan dat het in de straat naast ons is afgegeven maar bij navraag blijkt van niet. Wederom telefonisch contact en dit keer met de bezorger, hij gaf aan het bij de buren te hebben afgegeven. Daar hadden we natuurlijk al navraag gedaan en die hebben niks aangenomen. Kortom, mijn pakje met een waarde van meer dan € 100,- is kwijt!
Wat is het advies van GLS? Neem contact op met je webwinkel en bestel opnieuw….. Heel klantvriendelijk hoor..

Zodra mijn pakketje boven water komt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 februari 2018 om 21:33 geantwoord

GlS heeft niks ondernomen om ervoor te zorgen dat het pakket alsnog boven water is gekomen. Geen kaartje door de bus met adres waar pakket afgeleverd zou zijn. Chauffeur zelf afgetekend met cijfer 9. En na telefonisch contact met chauffeur wordt ook nog eens foutief adres en huisnummer opgegeven. Uiteindelijk na tweede poging zelf langs meerdere deuren gegaan te zijn, pakket zelf aangetroffen bij huisnummer 39.

Alle klachten die gemeld zijn door RSzz