Klacht: Pakje vastgehouden in Brussel

op 27 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde bij de firma een aantal LED lampen en betaalde die onmiddellijk met overschrijving, de tweede dag ging het al mis.. ik kreeg telkens weer aanmaningen om te betalen, terwijl ik al gemeld had dat het bedrag van mijn rekening was afgeschreven. Na enkele dagen kreeg ik een mail dat alles opgelost was en het pakje zou worden verzonden. Ik volgde de bestelling tot in Brussel, waar het nu wordt vastgehouden omdat er nog BTW en invoerrechten tbv 19,29euro zou moeten betaald worden.?? Ik betaalde voor versnelde levering.

Gewenste Oplossing:

Ik had gevraagd om de bestelling te annuleren, daar werd geen gevolg aan gegeven! Ik ga nu niet nog extra kosten betalen...
Dus zou ik willen dat het geld terug op mijn rekening wordt gestort.
Betalingsmethode REAL-TIME BANK Overboeking

Verzendadres Huguette lenaerts
bremenhulstraat
23
Serskamp, 9260
Belgium
Telefoon:32-093493509
Verzending via Versnelde Verzending
Artikel(en) in bestelling Artikelprijs Aant. Prijs

LED-Lamp 2800-3300K (220-240V) EUR € 2.71 1 EUR € 2.71

E14 3W 220-250LM 3000-3500K warm wit licht LED Spot lamp (220-240V) EUR € 4.59 1 EUR € 4.59

e27 g45 4w 6x2835smd 340LM 6000K koel wit licht led bal lamp (100-240v) EUR € 6.43 1 EUR € 6.43

E14 7W 1xCOB 380-420LM 2900-3200K warm wit licht LED Globe lamp (85-265V) EUR € 11.03 1 EUR € 11.03

E27 7W 2700-3200K warm wit licht LED Globe lamp (85-266V) EUR € 11.03 1 EUR € 11.03

E14 C37 7W 32x3020SMD 560lm 2700K CRI> 80 warm wit licht LED kaars lamp (220-240V) EUR € 11.95 1 EUR € 11.95

Subtotaal: EUR € 47.75
cartprop: EUR € 0.00
Verzendverzekeringskosten: EUR € 0.91
Algemeen Totaal: EUR € 48.66

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 07:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gulena