Klacht: Pakje niet bezorgd

op 01 augustus 2017 over GLS in de categorie Logistiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben woedend.
Ik ben vandaag de hele dag thuis gebleven in afwachting van een pakketje. Andere afspraak er voor verzet.
De bezorger heeft geeneens de moeite genomen om aan te bellen. Geen briefje in de brievenbus, dus ze zijn hier gewoon niet geweest. Wel een mailtje dat ik niet thuis zou zijn.
Het gevolg is dat ik het nu morgenavond in Loosdrecht op moet halen omdat ik de volgende dagen moet werken en het dus niet meer thuis kan laten bezorgen. Ik betaal er wel voor!!!!!!!!!!!!
En dit is niet de eerste keer.
Dat ophalen in Loosdrecht moet ik door iemand anders laten doen, heel vervelend

Gewenste Oplossing:

Verzendkosten vergoed, zodat ik iemand anders de benzinekosten kan vergoeden om het op te halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GLS over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mqu