Klacht: Pakje geleverd door DHL zoek geraakt

op 02 juli 2016 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

Op vrijdag 24 juni pakje geleverd op lokatie Wieringerwerf door DHL, woensdag 29 juni weken vragen of pakje aanwezig was , melding was geen pakje. Hierdoor contact geraakt met Wehkamp en klacht ingediend ivm het niet leveren van het door mij reeds betaald even artikel , Wehkamp verzekerde mij het pakje op donderdag 30 juni bij mij thuis te bezorgen. Nogmaals geen pakje ontvangen weer met Wehkamp gebelt deze zouden een onderzoek instellen.
Vrijdag 1 juli voor andere boodschap in DA winked nogmaals naar pakje gevraagd, pakje bleek klaar te liggen om retour gezonden te worden mod at het niet opgehaald was ??? , alsnog mijn pakje meegenomen en daar a excuses gemaakt naar Wehkamp . Voelde mij hier natuurlijk niet prettig bij en heeft de nodig even stress gegeven. Vind het slordig van het filiaal .

??

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DA Drogisterij over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 04 juli 2016 om 09:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Christahelmerhorst