Klacht: PAKETJE NIET AANGEKOMEN

op 13 mei 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

IN JULIE 2014 HEB IK PAKJES BESTELD BIJ ZALANDO
DEZE KAPJES ZIJN NOOIT AANGEKOMEN
NU DREIGT ZALANDO SAMEN ?MET INFOSCORE EEN RECHTZAAK
ZALANDO KAN GEEN BEWIJZEN LEVEREN DAT PZKETJES DEGELIJK ZIJN GELEVERD ER IS NOOIT NERGEN EEN HANDTERKENING GEPLAATST OF ZE KUNNEN DAT NA 3 MAANDEN NIET MEER LEVEREN

IK KAN JUIST TEVREDEN ZIJN ALS ZALANDO ME DE BEVESTIGING KAN GEVEN DAT DE PAKETJE ZEKER OP MIJN ADRES ZIJN GELEVERD EN WIJ HEBBEN GETEKEND VOOR ONTVANGST DAN ZAL IK OOK PAKETJES BETALEN

GOEYVAERTS NATASJA / EGLANTIERSTRAAT 15 9300 AALST

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Reactie van de melder van de klacht enzo070312

10 maanden geleden - Naar aanleiding van uw mails inzake de vordering van Zalando met dossiernummer 894100336493 doen wij u hierbij het antwoord van onze opdrachtgever toekomen. Quote Klant heeft nooit aangifte gedaan dat zij deze bestellingen niet heeft ontvangen. Tevens kunnen wij geen bewijs van aflevering bezorgen aangezien dit langer dan drie maanden geleden is. Klant dient dus te betalen. Beste mevrouw Goeyvaerts, Hartelijk dank voor het contacteren van Zalando. Onze excuses dat uw bestelling niet werd geleverd. Om dit correct voor u af te handelen ontvangen wij van u graag een ingevulde rechtsverklaring, te vinden in de bijlage van deze e-mail. Het is van belang dat u het formulier volledig invult en daarbij de correcte gegevens gebruikt. Alleen op deze manier kunnen wij de rechtsverklaring verwerken. Mocht u gegevens niet vinden (bijvoorbeeld een productcode) dan kunt u dit altijd opzoeken op onze website door in te loggen en in het menu helemaal rechtsboven te klikken op "Mijn Zalando". Onder "Mijn bestellingen" kunt u alle gegevens terugvinden die u nodig heeft om de rechtsverklaring in te vullen. Naast deze rechtsverklaring hebben wij ook een kopie van een officieel document met daarop uw handtekening nodig. Dit kan bijvoorbeeld een kopie van uw paspoort, ID-kaart of rijbewijs zijn. Tevens kunt u de rechtsverklaring per post, per fax of ingescand per e-mail opsturen. Voor een snelle afwikkeling adviseren wij u om de documenten te mailen. U kunt eventueel ook een duidelijke foto toesturen indien u geen scanner heeft. Voor elke bestelling die u niet heeft ontvangen dient u een apart formulier in te vullen. Wij zullen u per e-mail op de hoogte brengen wanneer wij uw rechtsverklaring hebben verwerkt. Pas op dat moment is de zaak opgelost. Houdt u uw inbox dus goed in de gaten. Indien u meer informatie wenst of vragen heeft over de rechtsverklaring of andere zaken, neemt u dan contact op met onze gratis hotline 0800 490 80, wij helpen u graag. Indien u wenst deel te nemen aan ons klantentevredenheidsonderzoek, klikt u op de volgende link: http://enquete.zalando.be/survey?iv=cmmj07tbeosv&q1=500b000000A5gkq&language=nl Met vriendelijke groet, Jeroen de Groot -- Zalando SE Tamara-Danz-Str. 1 10243 Berlin Germany Postadres: Zalando SE 11501 Berlin Germany E-Mail: klantendienst@zalando.be - Web: http://www.zalando.be/ Hotline: 0800 490 80 Ma. - Vr.: (8.00 - 20.00 uur) Za. (9:00 - 18:00 uur) Wettelijke vertegenwoordigers: Robert Gentz, David Schneider, Rubin Ritter Voorzitter van de Raad van Bestuur: Cristina Stenbeck Zalando SE: Ingeschreven met als ondernemingsnummer: 0845.876.820 Internationaal belastingnummer (USt-ID): DE 260543043 Zalando SE (Naamloze vennootschap)is ingeschreven bij Amtsgericht Charlottenburg Berlin, HRB 158855 B Verantwoordelijke voor eigen inhoud van Zalando SE volgens § 55 RStV: Robert Gentz

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door enzo070312