Klacht: Paketje

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik heb half april mijn bestelling uitgezocht en betaald…. Ik heb deze echter nog steeds niet ontvangen..
Wat is er aan de hand?? Ik wil graag mijn spullen hebben…

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje nu snel komt...
Het nummer is staat in persoonlijke informatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 17 mei 2016 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

Mvrgr.

Klantenservice Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door Maakt niks uit1234