Klacht: Paket is niet ontvangen bij KPN

op 19 september 2018 over Primera in de categorie Boekhandel

Hallo

Ik ben 24 augustus bij Primera geweest bij kraaiennest ik moest een paket terug sturen naar KPN maar KPN geeft aan dat het nooit terug is gekomen ik ben vandandaag naar Primera gegaan heb de mevrouw gevraagd die daar werkt gezegd dat ik een paket heb opgestuurd En dat KPN nooit ontvangen heeft en vroeg als het bewijs van het briefje opnieuw geprit kan worden want mijn brief op het gedeelde van de bar code was bijna niet meer leesbaar maar is wel het bewijs dat ik in hun winkel ben gekomen en wat heeft opgestuurd ze zeg dat ze niks kan terug vinden want dat doen ze niet want het brief komt eenmalig uitgeprint en voor de rest word er niks aangedaan zegt ze als mensen paket opsturen en ophalen Dat is geen probleem maar voor de rest doen wij niks er moet een onderzoek gedaan worden daar en van een nieuwe uitgeprint bewijs op dit moment hebben wij overhaal gebeld om te weten waar die is maar niemand weet het er word een klacht aangediend zelf nu ook van KPN want die willen hun product terug

Met vriendelijk
Groet
Patricia nzenge
P.atty@live.nl
0630422964

Met niks

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primera

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primera nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricianz