Klacht: Pak cool-best over me kleren geen enkele hulp

op 12 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Beste Jumbo,

Mijn klacht is als volgt ik was op 12-5-2016 om 16:00 in Jumbo Ouderkerk aan de Amstel voor mijn boodschappen. Toen ik in de winkel was pakte ik een pak cool-best uit het cool-vak ik hield het dichtbij me om goed te kijken of het de goede was toen ik opeens voelde dat het pak lek was aan de onderkant. Me nieuwe kleren zaten behoorlijk onder de cool-best en me handen plakte aan alle kanten. Dus ik denk kan gebeuren dat een personeelslid het pak heeft laten vallen of iets of dat die al lek was. Dus ik was nog niet heel boos maar ik liep naar het personeel naar een man die ik daar vaak zie lopen dus in mijn gedachte veel ervaring heeft en ook bezig was om een jonge vakkenvuller in te werken en zeg dat het pak lek is en dat ik behoorlijk onder de cool-best zat. Ik dacht ik zal als excuus misschien wel een gratis pak krijgen (dacht dat dat het beleid was maar kan ernaast zitten) of iemand die me even helpt om de schade zo veel mogelijk te beperken dat ik er ergens even wat water overheen kan gooien of in ieder geval een excuus. Maar niets van dit alles. De man reageerde met een half oog en zij er ligt papier bij de pers-machines en keek toen gelijk weer weg en liet de jonge jonge het pak weg brengen. Ik hoorde dat de jonge er nog een sorry probeerde uit te persen maar hij zij niet zo veel omdat die verwachte dat die oudere man het goed zou oplossen omdat hij er natuurlijk nog geen ervaring mee heeft. Maar die man stond naar em te kijken zo van ga dat pak nou maar wegbrengen dus die jongen wist ook niet zo goed hoe hij zich moest positioneren. Ik vind dit een vreselijke service vooral van zo’n hoog iemand bij de Jumbo. Het resultaat is dat mijn nieuwe kleren nu onder de plakkende cool-best zitten wat vreselijke vlekken zijn en dat ik mijn tas met boodschappen wel naar die man’s hoofd kon gooien(niet gedaan overigens).

Ik wil in ieder geval als nog de excuses van de Jumbo k vond het vreselijk dat die man niet eens een sorry uit zijn mond kon krijgen. Voor de rest een tegoedbon voor een pak cool-best of dat ik ergens mijn kleren heen kan sturen dat ik ze schoon terug krijg of de producten die ik moet gebruiken vergoed krijgen van de Jumbo. tot slot zou ik het fijn vinden dat ze van mijn klacht op de hoogte zijn zodat het in het vervolg niet meer op deze manier afgehandeld wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rens.M