Klacht: padhouder

op 03 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een nieuws senseo apparaat, maar Helaas de pad houders van 2 kopjes
Diet het Niet, wat erg jammer is.
Mijn vraag wat kan ik er Aan doen?
Het is zo jammer Van een nieuw apparaat.

Gewenste Oplossing:

Ik Ben altijd tevreden, maar nu Helaas is het even mis

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Blokker

Heeft op 03 augustus 2016 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Willy Kamperman,

Wat vervelend dat de padhouder voor twee koppen het niet goed doet van uw nieuwe Senseo. Ondanks uw omschrijving kan ik vanuit hier niet zo snel achterhalen wat hier de oorzaak van is. Ik raad u daarom aan om met uw Senseo apparaat en uw aankoopbewijs naar de dichtstbijzijnde Blokker te gaan. Daar zal er door de medewerkers worden gekeken waardoor het probleem wordt veroorzaakt en zij helpen u verder om dit op te lossen.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Willy Kamperman