Mijn Klacht:
Paco Meubelen Wordwide collection Overpelt.
Wat spelen jullie nu allemaal klaar beter gezegd niet klaar.
Eind april begin mei 2 bestellingen gedaan voor tuinmeubels zouden in juni geleverd worden zodat we hier in de zomer lekker gebruik van konden maken.
Juni geen levering geen mededelingen hunnerzijds mail gestuurd geen antwoord, dan maar bellen onze excuses maar door het vastlopen van de evergreen lopen bestellingen vertraging op zou zo snel mogelijk geleverd worden.
Juli nog steeds niets wederom geen info hunnerzijds wederom mailtje gestuurd geen reactie hierop maar weer gebeld toezegging augustus zou alles binnen zijn en geleverd worden.
Augustus niets vernomen wederom mailtje zoals gewoknlijk geen reactie wederom gebeld zou begin september worden.
September maar gelijk gebeld mailtjes worden toch niet beantwoord wat schetst onze verbazing eind september uiterlijk 1ste week oktober zou de bestelling binnen zijn en geleverd worden.
1ste week oktober maar weer gebeld totaal geen info vanuit Paco Meubelen, krijgen tehoren half oktober zou geleverd worden en steeds het zelfde smoesje ja door de situatie in het suez kanaal hebben bestellingen vertraging opgelopen ja zo lust ik er nog wel een paar.
Volgende nog niets gehoord staan we in de winkel.
Terwijl op hun website dezelfde artikelen nog steeds te koop staan en erbij hebben staan levering vanaf eind augustus.
Beetje raar hoor
PACO MEUBELEN WORLDWIDE COLLECTION IN OVERPELT.
Gewenste Oplossing:
Nu snel leveren of aanbetaling terug
