Klacht: Termijn bedrag teveel

Jpger76 op 15 februari 2024 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na meerdere keren contact te hebben gezocht over het feit dat we iedere keer een betalingsachterstand hebben terwijl we gewoon op tijd betalen 26ste van de maand (ingesteld via oxxio app)
Nu aanmaning erbij contact er over gehad en ze gaan het uitzoeken ( duurt ongeveer 6 weken) maar aanmaning wel ff betalen .

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik zien dat alles gewoon loopt zoals het hoort 26ste betalen en alles uitzoeken.
En natuurlijk wat sneller dan 6 weken

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

9 maanden geleden - Goedendag, wat vervelend dat de automatische incasso niet goed gaat en er kosten bijgekomen zijn. Ik heb even in het systeem gekeken. Inderdaad zie ik steeds storneringen staan in het systeem. Storneringen worden niet gedaan door Oxxio. Heeft u al contact opgenomen met uw bank? Verder zie ik dat u het contactformulier heeft ingevuld en er naar gekeken wordt. Ik hoop dat de afhandeling snel gebeurt. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marleen Oxxio Crew Member

Reactie van de melder van de klacht Jpger76

9 maanden geleden - Goede dag Storneren heeft niets te maken met de onderliggende klacht dat jullie afwijken van wat de klant als voorkeur geeft als incasso datum en dat er daardoor dus een schijnbare achterstand onstaat die er niet is En wij hopen ook op een goede snelle oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 21 februari 2024 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag, ik heb U een saldo overzicht gestuurd per mail, zodat het duidelijk wordt voor U dat er echt geen extra termijnbedrag is berekend.

Met vriendelijke groet
Helma
Oxxio crew member

Bericht van Oxxio

9 maanden geleden - Goedendag, ik zie dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice en dat de medewerker ermee bezig is. Ik hoop dat dit het proces versneld. Met vriendelijke groet, Marleen (Oxxio Crew Member)

Reactie van de melder van de klacht Jpger76

9 maanden geleden - Goede dag Weer een klacht erbij zou gebeld worden gisteren middag na 3 uur en afspraak niet na gekomen ik zal vandaag wel contact proberen te leggen en hopen op een oplossing

Jpger76

Heeft op 23 februari 2024 om 10:58 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ze hebben niet goed alles door gekeken zodat ze dus blijkbaar kunnen ze het niet oplossen

Bericht van Oxxio

9 maanden geleden - Goedemorgen! Mijn excuses, spijtig om te horen dat er geen contact met u is opgenomen en nog geen oplossing. Ik hoop dat wanneer u vandaag contact opneemt er meer duidelijkheid is en een gepaste oplossing. Wij zijn doordeweeks bereikbaar van 09:00-16:00. Met vriendelijke groet Latanya Oxxio crew member

Reactie van de melder van de klacht Jpger76

9 maanden geleden - O oke nou die medewerker zou ins donderdag na 3uur terug bellen en die heeft zonder enige vorm van reactie niets meer van zich laten horen

Alle klachten die gemeld zijn door Jpger76