Klacht: Plat gebeld worden door oxxia

op 14 januari 2019 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Dagelijks word ik gebeld door oxxio. Ik sta in het BEL ME NIET register maar kennelijk heeft OXXIO daar poep aan want: ik ben in het verleden klant geweest dus hebben zij het (lees goed) RECHT mij te bellen!!
Schandalig! Ik ben nu klant bij nuon en o o, oxxio is wel hele 6 euro goedkoper per maand…yeah right! Ik betaal nog liever 20 euro meer in de maand voor een bedrijf dat mij met rust laat dan dit opdringerige “kom bij ons terug want wij zijn wel hele 6 euros per maand goedkoper” gedoe!!
Ik moest maar uitleggen waarom geen tijd of zin om te praten….IK MOET
NIKS BIJ ONGEOORLOOFD BELLEN NAAR MIJN NUMMER!!! Knoop
dat maar eens goed in je oren OXXIO en leid je mensen beter op! NEE NEE en zal wat jullie bedrijf betreft nu zeker NOOIT een ja worden

ALS MIJN BELMENIET gerespecteerd wordt!!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 14 februari 2019 om 14:59 geantwoord

Beste,

Bedankt voor het indienen van uw klacht. Door een interne fout hebben wij helaas niet eerder kunnen reageren dan normaal. Erg vervelend om te horen dat u toch bent gebeld door ons. Ik heb dit nogmaals uitgezet in het bel-me-niet register. Onze excuses daarvoor. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.
Heeft u toch nog vragen of opmerkingen naar aanleiding van deze klacht? Dan kunt u contact met ons opnemen via onze Facebook of Twitter.

Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Oxxioalweer