Klacht: Oxxio probeert onder uitkeren vroegtijdig overstap boete te komen.

BasvanW op 06 augustus 2014 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een straatwerver van Oxxio sprak mij aan, met het verhaal dat ik via deze club kan besparen op mijn energie kosten, dat ze een mooie app hebben en dat ze verder alles regelen en dat ik er niks meer aan hoef te doen.

ook de vergoeding die mijn vorige leverancier in rekening brengt voor het ovroegtijdig opzeggen word uit handen genomen.

dit alles leek mij voldoende reden om hierop in te gaan.

achteraf bleek dat je wel nog via allerlij formulieren een aanvraag moet indienen om deze voorgenoemde boete vergoed te krijgen.

dus ik heb netjes alle formulieren gedownload, geprint,ingevuld en op de post gedaan.

Oxxio heeft moedwillig dit poststuk geweigerd en het is weer retour gekomen via Post NL!

ze proberen hiermee dus zaken zo vervelend te maken dat mensen op een bepaald moment opgeven en die vergoeding niet meer opvragen.

klanten service kwam met een heel hoop emphatisch geneuzel over dat het niet zo was en dat ik het moet emailen.

tot mijn frustratie gaat oxxio zo ver dat ze verkeerde mail adressen doorgeven en zelfs het mail adres op de website is foutief!! of ze weigeren bepaalde mails automatisch en ketsen dit terug zodat mensen opgeven en die vergoeding maar laten zitten.

wat een ellende met dit bedrijf ik heb apijt als haren op mij hoofd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou willen dat Oxxio stopt met dit soort geurillia technieken. zich gaat houden aan de gemaakte afspraken en haar excuses maakt voor de manier waarop zij denken met mij om te kunnen gaan als klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 13 augustus 2014 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste BasvanW,

Naar aanleiding van je klacht op www.klacht.nl, hebben wij telefonisch contact met je gehad. Wij hebben je gevraagd om de stukken opnieuw aan ons te verzenden. Deze stukken hebben wij in goede orde mogen ontvangen. Wij hebben dan ook de vergoeding opzegvergoeding van je vorige leverancier verwerkt en zullen zo spoedig mogelijk overgaan tot de uitbetaling hiervan.

Wij gaan ervan uit je hiermee van dienst te zijn geweest en wij danken je voor je geduld.

Met vriendelijke groet,

Tess
Oxxio Nederland bv

Alle klachten die gemeld zijn door