Klacht: Overstappen.

op 15 maart 2019 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Begin februari wou ik overstappen van Robin Energie naar OXXIO. 6 Februari heb ik van OXXIO de overeenkomst ontvangen, per 2 maart 2019 zou er geleverd worden. Toevallig wordt op 28 februari Robin Energie failliet verklaard. Ik krijg op 14 maart van de curator verzoek om de meterstanden door te geven wat ik vreemd vind want ik zit al per 2 maart bij OXXIO. Mijn bewindvoerster belt OXXIO…er is een foutje, snapt OXXIO ook niet maar alles wordt in orde gemaakt. Ik vind dat ikzelf OXXIO ook even moet bellen, mannetje snapt er ook niks van, is niet duidelijk te zien wat er nu fout is gegaan maar vanaf 15 maart heb ik OXXIO. Ik vind het zo vreemd dat OXXIO niet is gaan leveren en nog vreemder dat OXXIO zelf niet weet waarom. Dus ik besluit een chatgesprek te openen via de app en krijg een gesprek met Omara. Omara komt met vage praatjes, komt door een toevoeging aan mijn huisnummer. Daardoor zijn de EAN codes niet bekend. En daar hebben zij mij vast over gebeld maar met een geheim nummer…wat blijkbaar zo geheim is dat mijn telefoon niks ontvangt. En ik heb pech, het contract is geannuleerd en dan moet ik mij maar opnieuw aanmelden. Wat zo vreemd is, ik heb de EAN codez gewoon in de app staan en die heeft OXXIO zelf ingevoerd, door dit fiasco van OXXIO en het zomaar annuleren van het contract zit ik ineens in het faillisement van Robin energie vast. En OXXIO heeft mij op geen enkele manier geprobeerd op de hoogte te brengen van de annulering. En dan ook de informatie die gegeven wordt, 2 medewerkers zeggen komt in orde tegen zowel mijn bewindvoering als tegen mij, de ander snapt er ook niks van en Omara vindt het verder haar probleem niet als ik het niet snap. Te belachelijk voor woorden en dit kan toch niet?

Dat het contract met OXXIO per direct ingaat.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

7 dagen geleden - Beste mevrouw Arnout, We snappen dat dit heel vervelend voor u is. Omdat u onder bewind staat willen we uw bewindvoerder vragen om contact met ons op te nemen via klantenservice@oxxio.nl. Op die manier mogen we u verder helpen. Dit had de vorige keren ook aangegeven moeten worden. excuses voor de verwarring. Met vriendelijke groet, Wilco, Oxxio Webcare

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 19 maart 2019 om 08:28 geantwoord

Beste mevrouw Arnout,

Omdat wij via hier geen reactie meer hebben ontvangen, wat logisch is gezien ons verzoek, sluiten we hierbij deze klacht af. Heeft u nog vragen? Dan horen wij dit graag, daar wij voor u klaar staan en u graag helpen. Wij wensen u een fijne dag toe!

Wilco, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ShirleyAA