Mijn Klacht:
De klacht staat op opgelost, maar is helemaal niet opgelost!!!!
Nergens zijn wij akkoord gegaan met de verhoogde tarieven die tijdens de looptijd zijn gewijzigd. Er is geen sprake geweest van wederzijdse toestemming. En wij zijn er niet over geïnformeerd.
Ik vind het schandalig hoe nu met de klanten van Oxxio wordt omgegaan.
Er is sprake van contractbreuk zonder vooraf informeren en toestemming vanuit de kant van de klant.
Ik wil dus graag dat het alsnog wordt opgelost, door het terug draaien van het in rekening brengen van de onterecht verhoogde tarieven tijdens het jaarcontract.
Goedendag,
Onterecht zijn halverwege het jaarcontract de tarieven verhoogd. Ons contract loopt tot 23 januari 2023 en willen dan ook dat de tarieven die een jaar geleden zijn vastgesteld behouden blijven voor de laatste maanden in 2022. En er dus een berekening/verrekening komt.
Deze klacht is eerder ingediend door andere klanten waarbij Oxxio heeft erkend dat ze hierin een fout hebben gemaakt.
Met vriendelijke groet
Gewenste Oplossing:
Verrekening van de maanden waarin onterecht een verhoogd tarief dan afgesproken is