Klacht: Niet opgeloste klacht (lopend sinds 3-3-2023)

STMevdw op 22 december 2023 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Goedenavond,

Zie hieronder de link van de eerder gedane klacht, deze is door Oxxio op opgelost gezet, maar er is helemaal niks opgelost.

We zijn nu 9 maanden verder, iedere keer word ik afgescheept met het bericht dat de wachttijd langer is dan normaal. Maar ik blijf betalingsherinneringen krijgen. Afgelopen week wisten ze mij wel te vinden en bellen met een nieuw aanbod of ik weer klant wilde worden.

Er is onterecht energie geleverd terwijl ik het contact heb opgezegd (voor de verhuizing) alle mails met bewijs en bevestiging dat de levering per februari zou stoppen hebben ze reeds ontvangen. Er word gewoon weg niks mee gedaan.

Net weer een mail ontvangen dat ik het openstaande bedrag moet betalen.

Ik wil dit jaar een oplossing, anders ben ik genoodzaakt dit hogerop te zoeken. Dit heeft mij al zoveel van mijn tijd gekost.

Dat het openstaande bedrag niet meer betaald hoeft te worden, het is voor een maand dat de levering al gestopt had moeten zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

4 maanden geleden - Goedendag, Ik kan me heel goed voorstellen dat u deze kwestie opgelost wil hebben na een lange tijd hiermee bezig te zijn geweest. Ik heb even uw account erbij gezocht en ik zie dat er wederom weer een nieuw verzoek is ingediend op 28/12/23 dit verzoek word zo spoedig mogelijk opgepakt. Ik heb de betaling nogmaals uitgesteld want de vervaldatum stond op 26/01/24. Ik heb hem uitgesteld met 1 maand. Hopelijk word het verzoek binnen deze maand opgepakt en word het opgelost. Mocht het voor 24/02/25 nog niet zijn opgelost dan moeten we de betaling nogmaals uitstellen. Ik wil u bedanken voor al het geduld dat u tot nu toe heeft gehad. Mocht ik u verder nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Indy Oxxio Crew Member

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht STMevdw

3 maanden geleden - Hallo Indy, Dank hoor je reactie, het is inmiddels bijna eind februari en nog steeds niks gehoord of een oplossing. Is het niet gewoon tijd om het bedrag kwijt te schelden? Het gaat over een maand waarin al ruim mijn contract was opgezegd namelijk. Ik word er gewoon erg moe van, we zijn bijna een jaar verder en ik word constant “afgescheept” met dat er opnieuw een verzoek is gedaan. Ik blijf maar mails krijgen met betalingsherinneringen (zo ook vandaag) help me gewoon aub verder zodat we dit kunnen afsluiten. Jullie zijn een jaar bezig met een fout die door jullie is gemaakt.

Bericht van Oxxio

3 maanden geleden - Goedendag, natuurlijk behoort deze zaak zo snel mogelijk te worden afgesloten met een goede uitkomst. Wat vervelend dat u weer een betalingsherinnering heeft gehad. Ik zie dat een collega die u al eerdere heeft geholpen, de betaling weer heeft uitgesteld. Helaas, zoals aangegeven in het laatste bericht, is het afwachten op de behandeling van het laatste verzoek. Met vriendelijke groet, Marleen Oxxio Crew Member

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 19 april 2024 om 14:41 geantwoord

Geachte mevrouw van de Wijngaard,
Wij willen u informeren dat uw klacht is gesloten. Mocht u toch nog vragen of onduidelijkheden hebben? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hartelijke groet,

Naomi
Oxxio Crew Member

Alle klachten die gemeld zijn door STMevdw