6 maanden geleden - Dus de cirkel is weer rond, dit is dus precies wat ik bedoel.
In de klacht naar jullie, zijn alle documenten toegevoegd maar volgens jou niet vindbaar.
En nu ligt het weer aan Stedin, maar zoals in het bijgevoegde document kan Stedin dit niet op mijn verzoek aanpassen dat moeten jullie.
Dit alles was allemaal al bekend in April - we zitten nu bijna in September.....
Graag met zeer veel spoed dit nu in orde maken, wij zijn het goed zat aan het worden en denken er over om juridische stappen te gaan zetten
Bericht van stedin:
02-07-2024 21:26 - Dit bedrijf werkt met andere bedrijven om deze chat te beheren. Tik voor meer informatie.
02-07-2024 21:34 - Working Mom!: Beste,
Op 7 maart 2024 heeft u onze meters gereset omdat de SOV niet door kwam bij onze leverancier. Met deze leverancier hebben wij een contract per 1 maart 2024. Op 1 maart 2024 zijn wij eigenaar geworden van de Thomsonlaan Den Haag. De meters zijn bevestigd door Stedin maar helaas wil u niet de meterstanden terug zetten naar de stand van 7 maart 2024 maar blijven zij op 0 staan. Dit betekent dat wij vanaf 23 mei 2023 de rekening betalen van 070 vastgoed Den Haag, de vorige eigenaar. Dit kan niet de bedoeling zijn, lijkt mij. Mijn leverancier Oxxio lukt niet om dit met jullie recht te zetten. Wij hebben het inspectie formulier van 1 maart 2024, foto's van 7 maart 2024 opgestuurd, maar tot op heden blijven de meters vanaf 0 bij ons als beginstand.
Wij verzoeken u dringend om onze beginstand over te nemen , zoals meerdere keren verzocht door Ooxio, 070Vastgoed en ons.
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groeten
02-07-2024 21:34 - Stedin: Hoi! Welkom bij Stedin, We gaan op zoek naar een medewerker, wil je in de tussentijd je naam, postcode huisnummer en uiteraard je vraag al doorgeven? Dan gaan we gelijk voor je aan de slag
02-07-2024 21:35 - Working Mom!: Beste,
Op 7 maart 2024 heeft u onze meters gereset omdat de SOV niet door kwam bij onze leverancier. Met deze leverancier hebben wij een contract per 1 maart 2024. Op 1 maart 2024 zijn wij eigenaar geworden van de Thomsonlaan 105 Den Haag. De meters zijn bevestigd door Stedin maar helaas wil u niet de meterstanden terug zetten naar de stand van 7 maart 2024 maar blijven zij op 0 staan. Dit betekent dat wij vanaf 23 mei 2023 de rekening betalen van 070 vastgoed Den Haag, de vorige eigenaar. Dit kan niet de bedoeling zijn, lijkt mij. Mijn leverancier Oxxio lukt niet om dit met jullie recht te zetten. Wij hebben het inspectie formulier van 1 maart 2024, foto's van 7 maart 2024 opgestuurd, maar tot op heden blijven de meters vanaf 0 bij ons als beginstand.
Wij verzoeken u dringend om onze beginstand over te nemen , zoals meerdere keren verzocht door Ooxio, 070Vastgoed en ons.
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groeten
02-07-2024 21:35 - Stedin: Bedankt! Graag ontvangen we ook je telefoonnummer en je e-mail adres.
Kijk op onze privacy statement hoe we omgaan met je gegevens;
https://www.stedin.net/privacy-statement
03-07-2024 12:15 - Stedin: Goedemiddag,
Ik kan me voorstellen dat je hiervoor contact met ons opneemt.
Helaas kan ik dat niet laten aanpassen. De leverancier moet hiervoor contact met onze leveranciersdesk opnemen, mijn excuses voor het ongemak.
Hopelijk kom je zo verder.
03-07-2024 13:09 - Working Mom!: Maar daartegen zeggen jullie hetzelfde....
04-07-2024 08:43 - Stedin: Goedemorgen,
Bedankt voor je bericht.
Leveranciers hebben bij ons een interne ingang. Voor dit soort zaken dient de leverancier contact op te nemen met de leveranciersdesk. Ik wil je vragen om dit ook specifiek aan te geven bij jouw leverancier.
Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag!
04-07-2024 09:43 - Working Mom!: Ga ik doen....
04-07-2024 09:50 - Stedin: Ik wens je nog een fijne dag verder!